Прилад для демонстрації дії електромагнітного поля Землі
Прилад для демонстрації дії електромагнітного поля Землі є невід’ємною частиною демонстраційного обладнання, яким має бути укомплектований сучасний кабінет фізики згідно розділу “Електрика та магнетизм” чинного Наказу 29.04.2020 № 574. Прилад призначений для визначення величини горизонтальної складової вектора магнітної індукції Землі. Прилад являє собою котушку діаметром 0.21 м, що містить витки ізольованого проводу. У центрі котушки на горизонтальній площадці розташована магнітна стрілка. Стрілка знаходиться в корпусі, на якому є шкала для відліку кута повороту. Корпус закріплений так, що лінія шкали збігається з площиною котушки. Для того щоб не спотворювати вимірюване магнітне поле, підставка приладу виготовлена з немагнітних матеріалів.
При виконанні експерименту вимірюють кут відхилення магнітної стрілки при різних значеннях струму в котушці, будують залежність тангенса кута відхилення стрілки від індукції магнітного поля котушки і визначають горизонтальну складову магнітного поля Землі.
Магнітне поле Землі варіюється в часі і просторі. На широті 50° магнітна індукція в середньому становить 0,05 мТл, а на екваторі (широта 0°) – 0,031 мТл. Рекордне значення постійного магнітного поля, досягнуте людьми – 36200 мТл.
Тесла (позначення: Тл) – одиниця вимірювання індукції магнітного поля в СІ, чисельно рівна індукції такого однорідного магнітного поля, в якому на 1 метр довжини прямого провідника, перпендикулярного вектору магнітної індукції, із струмом силою 1 ампер діє сила 1 ньютон.
Розмір: 21 см х 23 см.
Наочні засоби навчання надзвичайно важливі для забезпечення якісного навчального процесу, адже полегшують сприйняття навчального матеріалу і сприяють закріпленню в пам’яті учнів вивченого на уроці.
Прилад для демонстрації дії електромагнітного поля Землі відповідає Наказу 29.04.2020 № 574 “Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій”.
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.